بازدید دانشجویان گروه معماری دانشگاه کاشان از دریاچه نمک و ماسه زارهای مرنجاب

۰۶ آبان ۱۳۹۶ | ۰۹:۵۶ کد : ۷۳۷۱ اخبار رویدادها
تعداد بازدید:۱۷۲۸
دانشجویان گروه معماری دانشگاه کاشان به سرپرستی آقای دکتر دیواندری در تاریخ ۹۶/۸/۲ به منظور آشنایی با موقعیت‌، مسائل واحدهای مختلف، از دریاچه نمک و ماسه‌زارها مسیر کاشان- مرنجاب بازدید کردند.

رییس مرکز کارآفرینی دانشگاه کاشان گفت: این مسیر به عنوان یکی از جذاب‌ترین مناطق ژئوتوریسم، نیازمند طراحی و بهره‌برداری در ابعاد مختلف است.

داوود حسنعلیان اظهار داشت: انبوه ماسه‌زارها، ویژگی‌های اقلیمی و دریاچه نمک ضرورت تبدیل این تهدید به فرصت را با استفاده از طراحی‌های متناسب با بوم خاطرنشان می‌کند.

وی افزود: ساخت سازه‌های ماسه‌ای و نمکی ضمن ایجاد خلاقیت و نوآوری در دانشجویان می‌تواند نویدبخش جذب توریست بیشتر و رونق اقتصادی گردد.

رییس مرکز کارآفرینی دانشگاه کاشان خاطر نشان کرد: ظرفیت بالای طراحی و تخصصی گروه‌های دانشگاه می‌تواند یک رویکرد نوین معماری و طراحی برون‌شهری واحدها و سازنده های مختلف طبیعی را ایجاد نماید.

 وی افزود: در این بازدید آقای دکتر دیواندری ضمن تشریح پروژه‌های قابل انجام، قول مساعد جهت برگزاری مسابقات ساخت سازه‌های ماسه‌ای را با کمک مرکز کارآفرینی دادند که امیدواریم این مسابقات بتواند نگاه جدید علمی و با کاربری‌های تازه را ایجاد نماید.


نظر شما :