برگزاری مسابقه ایده به روش طوفان فکری

۰۴ دی ۱۳۹۵ | ۱۲:۲۷ کد : ۶۴۷۷ رویدادها
تعداد بازدید:۱۲۵۹
مرکز کارآفرینی دانشگاه کاشان همزمان با برگزاری هفته پژوهش به منظور تشویق فرهنگ نوآوری و ایجاد پویایی و همچنین فعال نمودن روش های نوین فعالیت تجاری به عنوان شاخص بومی منطقه کاشان اقدام به برگزاری مسابقات ایده پردازی تحت عنوان " روش های ترغیب مردم به خرید آنلاین " به روش طوفان فکری کرد.

مرکز کارآفرینی دانشگاه کاشان همزمان با برگزاری هفته پژوهش به منظور تشویق فرهنگ نوآوری و ایجاد پویایی و همچنین فعال نمودن روش های نوین فعالیت تجاری به عنوان شاخص بومی منطقه کاشان اقدام به برگزاری مسابقات ایده پردازی تحت عنوان " روش های ترغیب مردم به خرید آنلاین " به روش طوفان فکری کرد. هر چند مرکز کارآفرینی دانشگاه کاشان در سال گذشته چهار مسابقه ایده پردازی برگزار نموده ولی اجرای شیوه جدید به جهت هم افزایی فکری و هدفمند بودن آن و تقبل کل هزینه ها و یعلاوه درآمد زایی برای دانشگاه از ویژگی های این رویداد بود. امیدواریم نتایج این رویداد آغازی باشد برای مراجعه بخش خصوصی و دولتی در استفاده از ظرفیت های فوق العاده و نهفته دانشجویان به منظور حل مشکلات و یا پیشرفت برنامه های خود . در این دوره مسابقه 140 نفر در قالب کلاس های 30 نفره برگزار شد و ایده های برتر هر کلاس فی المجلس مورد تشویق قرار گرفت.

 

 

 


 

 

 

 






 

 

 

 


نظر شما :