برگزاری دوره های آموزشی و مهارتی مرکز کارآفرینی دانشگاه کاشان در پاییز امسال

۰۵ آبان ۱۳۹۴ | ۱۱:۵۲ کد : ۶۴۶۸ اخبار مرکزکارآفرینی
تعداد بازدید:۷۱۵
مدیر مرکز کارآفرینی دانشگاه کاشان از برگزاری دوره های آموزشی و مهارتی در پاییز امسال در این دانشگاه خبر داد.
 

مدیر مرکز کارآفرینی دانشگاه کاشان از برگزاری دوره های آموزشی و مهارتی در پاییز امسال در این دانشگاه خبر داد.

 

داوود حسنعلیان گفت: در این دوره آموزشی و مهارتی حدود 20 درس تخصصی و عمومی به صورت مقدماتی و پیشرفته ارائه می شود.

 

وی کارآفرینی با استفاده از منابع محلی، سرمایه گذاری در بورس،حسابداری کاربردی، نرم افزارExcel، نرم‌افزار Photoshop، ICDL درجه 1(فشرده)،ICDLدرجه 2 (فشرده)،Wordپیشرفته، نرم افزار زیپریشن، تعمیرات نرم‌افزاری تلفن همراه(مقدماتی)، تعمیرات سخت‌افزاری تلفن همراه و تبلت(مقدماتی)، دوربین مداربسته، سیم‌کشی وبرق ساختمان،Autocad، نرم‌افزارMATLAB، سیستم‌عاملLinux، طراحی وب سایت(HTML,CSS)،طراحی وب سایت(PHP)،درآمد زایی با Codeigniter و شبکه( Network) را از دروس اراه شده در این دوره ذکر کرد.

 

مدیر مرکز کارآفرینی دانشگاه کاشان مهلت ثبت نام این دوره ها را تا هفتم آبان ماه جاری بیان کرد و افزود: کلاس های این دوره های آموزشی نهم آبان شروع می شود.

 

حسنعلیان با بیان اینکه شرکت در این دوره ها برای عموم آزاد است اظهار داشت: در پایان دوره‌ها، گواهی دوره از طرف مرکز کارآفرینی دانشگاه اعطاء می‌شود.

 

   وی خاطر نشان کرد: این دوره های آموزشی با هدف نهادینه سازی و ارتقاء تفکر کارآفرینی، توانمندسازی دانشجویان دانشگاه از طریق ارتقاء دانش, مهارت­ و نگرش­ کارآفرینانه همه دانش آموختگان دانشگاه و ترویج و گسترش فرهنگ, دانش و مهارت کارآفرینی برگزار می شود.

جهت دریافت فایل اینجا کلیک نمایید.

 

نظر شما :